آتلیه عکاسی و توجه به خصوصیات موضوع

ما عادت کرده ايم تا چيز های اطراف خود را درست بپنداريم. وقت کمی برای تلف کردن وجود دارد. به سادگی ممکن است به وضعيتی رسيد که ديگر نيازی به ديدن واقعی اشياء نباشد، اما آن ها را صرفا به خاطر آن چه هستند يا انجام می دهند بپذيريم. آيا واقعا آن ميز را بررسی کرده ايد، به سيب داخل آن کاسه نزديک، سنگی که از بيرون آورده شده؟
فرض کنيد الان از کره ای ديگر وارد شده ايد و ، هرگز اين موارد را قبلا تجربه نکرده ايد، آن ها را بچينيد تا ارزيابی کنيد. مثلا سعی کنيد ليستی از کيفيات ديداری اصلی مورد توجه خود راجع به ميز برداريد. دارای قالب خاص خود است، احتمالا بافت، طرح، شکل و ارزش های رنگ و درجه دارد. در اين روش هر شيئ دارای وجودی فردی است و هر کسی ممکن است تحليل خود را داشته باشد، تصميم بگيرد کدام يک برای آن ها قوی ترين خصوصيات ديداری است. هيچ علمی برای اين نوع ارزيابی وجود ندارد. اين برای » غلط های « و » درست ها « گونه شما شخصی است- روش ويژه ی بيان احساس به عنوان يک عکاس و نه ثبت بی تفاوت هر چه جلوی دوربين است.

آتلیه عکاسی ساترین

عکاسی صنعتی –  آتلیه عکاسی ساترینگوگل پلاسوبلاگ – لینکد این – گالری عکاسی صنعتی – گالری آتلیه عکاسیآتلیه ساترینخطوط در عکاسیآتلیه صنعتیمراقبت از لنز نکات مهم  عکاسیکارت حافظهنور در عکاسیدیافراگم موضوع عکاسی 

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *